dimecres, 5 de desembre del 2012

Concert a l'auditori


Des de l’assignatura de música hem anat a l’auditori a veure un concert d'orquestra simfònica. En el meu cas vaig anar a veure L’OBC i Barbablava. Personalment a mi, em va agradar molt el concert.
Aquesta és la meva reflexió i comentari del concert:

Concert Orquestra Simfònica a l’Auditori de Barcelona
L’OBC i Barbablava


El passat dia 30 de novembre, vam realitzar la sortida a l’Auditori, el concert que vam triar per anar a veure va ser Barbablava. En quan vam arribar a la immensa sala, vaig quedar bocabadada per la quantitat d'instruments que hi havia. Sobretot, em va sorprendre el fet que hi havia molts contrabaixos, ja que no estem acostumats a veure aquesta mena d'instruments de corda. En el moment en que el concert va començar, tot era molt intrigant. Les melodies que sonaven portaven a pensar en misteris i afers poc clars. Hi havia alguns moments del concert, sobretot durant la primera part, en que la música transmetia un sentiment de por i inquietud. Tot això et feia reflexionar i pensar en diferents aspectes de la vida. La música et portava a recordar experiències en les que has passat por o angoixa, a mi, personalment em portava a recordar moments en que les decisions a prendre són molt importants, no es pot tornar enrrere, i a l’hora són un misteri, perquè no saps si hauràs triat bé, però tampoc coneixes el que t’espera. En alguns moments del concert també semblava que hi havia raigs d'esperança entre aquest cúmul de decisions i misteris. En aquests moments semblava que tot i que hi havia com por, també es podien trobar aspectes positius que eren els que et portaven a seguir endavant  Desprès de la mitja part, el concert va canviar fortament i semblava que ja havia desaparegut el misteri i la confrontació entre els dos cantants. Aquest canvi, va portar a que al final transmetés una sensació de ràbia, però alhora de tranquil·litat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada